Direktlänk till inlägg 23 maj 2009

SjöBlöt

Av A Boom - 23 maj 2009 14:26

Det är kvaft som bara den ute. Obehagligt. Man blir lätt aggressiv. Svettas floder i sån väderlek. Önskar det börjar åska och regna loss ordentligt snarast så det rensar luften. Så här kan man inte ha det. Jag har aldrig varit i Thailand och jag kommer aldirg åka dit heller. Vill ha torr och hög luft. Och vatten som man blir kyld av då man går ner i det. Idioter som åker dit. 


Är inte så pimpinett av mig, men dagar med lufttryck som detta ger mig en Bad Hair Day. Mitt rufs som vanligtvis är så där okontrollerat rufsigt, hur jag än gör med håret, ligger som SLICKAT utmed skallen på mig. Och så svettas jag floder. Jag ser ut som om jag klivit rätt upp ur havet.


 Självklart är det bara jag som svettas så här i detta väder.Kamraterna är svala och oförstående, då jag letar efter kallvatten att hälla på skallen dagar som dessa. Och jag ser aldrig någon annan lida av detta. Bortsett från släktträffarna då. För att vara Nordbor är min släkt märkligt mycket Italiano..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av A Boom - 13 juni 2009 21:02

Bloggen kommer fo m idag på fortsätta på  http://brutalterapi.blogspot.com    Farväl och Tack. Och Välkommna dit!                                 ...

Av A Boom - 13 juni 2009 17:02

Varför det när jag städar alltid blir stökigare. Är bättre på annat helt enkelt.     ...

Av A Boom - 13 juni 2009 10:02

Att få sova och faktiskt vakna före klockan. Lovely. Regnar och kallt är det. Riktigt kallt t o m. Nice-   Radion är på och jag går och småflinar för mig själv. "Ring så spelar vi" har jag på. Vilka människor det finns. Skriker i luren för de hör så ...

Av A Boom - 12 juni 2009 20:40

LillPatton Vet inte Vad hon ska Säga och klämmer Sig i Tummen  för att Inte Börja Skratta och Servera BrutalterapiSvar som Inte går in i Skallen på Idioten Herr BlåLäpp ändå.   Herr BlåLäpp berättar  Uppspelt om Sina  Dambesök to Be. Herr BlåLäpp ska...

Av A Boom - 12 juni 2009 13:23

Liksom? Inga roliga är inne.Själv på kontoret med The Brutusar. Vill dra. Får antagligen inte det i tid. För några inte kan hålla schemat.   I dont wanna be here...         ...

Ovido - Quiz & Flashcards