Direktlänk till inlägg 24 maj 2009

En 2åring & Andra Barn & Jag

Av A Boom - 24 maj 2009 19:06

HerreJösses. Jag har varit böjd och tittat upp på alla sen kl 1030, då jag börja leka med 2 åringen. Vi gick och lekte i sandlådan ganska direkt. Där var två 3 åringarl, en 4 åring en 5 åring och en 6 åring. Samt en vuxen karl som körde radiobil. Jag har byggt sandslott, sett med Stolthet på hur min systerdotter ropat "SCHHHHHHH" .... till fula äckliga katter,som stryker runt lekparken, och framför allt de som stryker nära sandlådan.  "Gå hem till din Mama" ... Har systerdottern ropat till KattKräket.


 Min mamma för traditionen vidare, det är därifrån 2åringen har lärt sig. Min syster och jag hatar katter, och det är mamma som trimmat oss sen barnsben. Äckliga  är de, och sprider baciller. Så är det bara.  Så fort vi ser en katt så ropar vi "SCHHHHHH..."Försvinn! Snart är flickbarnet så stort att hon skall få lära sig hur man kastar saker på katter som kommer in på ens tomt.


"Vem är du mamma till" fråga alla barn i lekparken, och jag försökte förklara. "Min moster är snäll men mormor och morfar tycker jag inte om", sa 3 åringen som var där i lekparken. "Ööö.. jasså" ... sa jag, och spana efter hennes tokgravida mor som satt och pusta och frusta på en parkbänk med min syster.


 Sen har jag gungat, bygg sandslott och lekt fort, åkt ruschkana, ridit häst, lekt affär med 2 åringen och 3 åringen. Och talat med alla barn i parken. Sen gick vi hem och jag bomba 2 åringen med paket och sen satte hon och jag igång med att leka med vatten ute på tomten. Haft väldigt kul. Jag är nu ganska slut.



 
 
Nabil

Nabil

24 maj 2009 19:15

Barn är jobbiga, riktigt jobbiga... men å andra sidan, så är de hur underbara som helst!

http://www.nyabella.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av A Boom - 13 juni 2009 21:02

Bloggen kommer fo m idag på fortsätta på  http://brutalterapi.blogspot.com    Farväl och Tack. Och Välkommna dit!                                 ...

Av A Boom - 13 juni 2009 17:02

Varför det när jag städar alltid blir stökigare. Är bättre på annat helt enkelt.     ...

Av A Boom - 13 juni 2009 10:02

Att få sova och faktiskt vakna före klockan. Lovely. Regnar och kallt är det. Riktigt kallt t o m. Nice-   Radion är på och jag går och småflinar för mig själv. "Ring så spelar vi" har jag på. Vilka människor det finns. Skriker i luren för de hör så ...

Av A Boom - 12 juni 2009 20:40

LillPatton Vet inte Vad hon ska Säga och klämmer Sig i Tummen  för att Inte Börja Skratta och Servera BrutalterapiSvar som Inte går in i Skallen på Idioten Herr BlåLäpp ändå.   Herr BlåLäpp berättar  Uppspelt om Sina  Dambesök to Be. Herr BlåLäpp ska...

Av A Boom - 12 juni 2009 13:23

Liksom? Inga roliga är inne.Själv på kontoret med The Brutusar. Vill dra. Får antagligen inte det i tid. För några inte kan hålla schemat.   I dont wanna be here...         ...

Ovido - Quiz & Flashcards