Direktlänk till inlägg 11 maj 2009

Bra Tugg

Av A Boom - 11 maj 2009 19:42

Inte bara låtsasnappen håller abstinensen i schack. Har under två veckor undersökt saken, och det bästa tuggumit är Stimorol. Smakar mest. Och smaken sitter i några sekunder mer än de andra tuggumisorterna. Varför smakar inte tuggumit i mer än en minut?


Folk som jag, som inte kan med att tugga på något som inte smakar, blir aningen frustrerade. Man får ju stoppa in nya hela tiden. Och så kan vi inte heller bara tugga på ett tuggumi. Minst fyra stoppar jag i mig, varje gång, annars blir det inte bra bubblor.


Finns HubbaBubba kvar i butik? Det blev stora bubblor av dem. Har för mig de smakade längre än vad tuggumina gör idag.


Och tugga för guds skull inte nicotintuggumi.Tuggar man på 4 av dem ,och så fort  som jag gör, så får man gå och stoppa huvudet i toastolen varje gång strax efter. Har man lika taskigt minne som jag- så tugga annat än nicotintugg.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av A Boom - 13 juni 2009 21:02

Bloggen kommer fo m idag på fortsätta på  http://brutalterapi.blogspot.com    Farväl och Tack. Och Välkommna dit!                                 ...

Av A Boom - 13 juni 2009 17:02

Varför det när jag städar alltid blir stökigare. Är bättre på annat helt enkelt.     ...

Av A Boom - 13 juni 2009 10:02

Att få sova och faktiskt vakna före klockan. Lovely. Regnar och kallt är det. Riktigt kallt t o m. Nice-   Radion är på och jag går och småflinar för mig själv. "Ring så spelar vi" har jag på. Vilka människor det finns. Skriker i luren för de hör så ...

Av A Boom - 12 juni 2009 20:40

LillPatton Vet inte Vad hon ska Säga och klämmer Sig i Tummen  för att Inte Börja Skratta och Servera BrutalterapiSvar som Inte går in i Skallen på Idioten Herr BlåLäpp ändå.   Herr BlåLäpp berättar  Uppspelt om Sina  Dambesök to Be. Herr BlåLäpp ska...

Av A Boom - 12 juni 2009 13:23

Liksom? Inga roliga är inne.Själv på kontoret med The Brutusar. Vill dra. Får antagligen inte det i tid. För några inte kan hålla schemat.   I dont wanna be here...         ...

Ovido - Quiz & Flashcards