Direktlänk till inlägg 14 maj 2009

Drugs & Sång

Av A Boom - 14 maj 2009 20:15

Jag fick idag veta att Sverige gick vidare i med där festivalen som en gång var melodifestivalen. Jag vet detta därför att jag fick höra det av en 18 åring. Av någon anledning har jag inte köpt kvällstidningarna på några dagar, och illa som jag ser så har jag inte tittat ordentligt på löpen utanför affärerna. Jag bryr mig inte ens om detta, denna melodifestival, men då jag låg väldigt sjuk under en lång tid så gick den Svenska melodifestivalen. Då följde jag den, och hade faktiskt trevligt.

Men- vem har inte trevligt då man är Hög på Cochillana medicin...


 En mycket härlig medicin vill jag säga. Och på slutet av min sjukdom så förbarmade sig läkaren över mig och skrev ut några Härliga piller också.  Hon tröttna väl på att ha mig liggande utanför hennes rum varje måndag kl 09. Svettig, tungandad och utan röst försökte jag förgäves få den rökhataren att skriva ut piller till mig.


 "Duuu rooker" sa den kvinnliga läkaren från Amerikat till mig det första hon sa, då jag klev in på hennes kontor. Och bestämde sig sen för att plåga livet ur mig. "Vila". sa hon. "Ge mig piller!!", sa jag. Så- jag "Vila" i 3 veckor, och blev bara sjukare. Sen lyckades jag på något sätt få Dr HateSmokers att skriva ut rejäla Piller til mig.


Så då blev den Svenska medlodifestivalen ännu mer underhållande än vad den brukar vara. Cochillana  gör en luugn. Cochillana och piller gör en ännu luuuuugnare och svalare. Någon av alla dessa 30 delfinaler eller vad de heter ser jag annars, men aldrig alla. Nu såg jag alla. Och som Hedersmedlem i S&S klubben hade jag väldigt trevligt framför dumburken. Jag höll på Tingeling.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av A Boom - 13 juni 2009 21:02

Bloggen kommer fo m idag på fortsätta på  http://brutalterapi.blogspot.com    Farväl och Tack. Och Välkommna dit!                                 ...

Av A Boom - 13 juni 2009 17:02

Varför det när jag städar alltid blir stökigare. Är bättre på annat helt enkelt.     ...

Av A Boom - 13 juni 2009 10:02

Att få sova och faktiskt vakna före klockan. Lovely. Regnar och kallt är det. Riktigt kallt t o m. Nice-   Radion är på och jag går och småflinar för mig själv. "Ring så spelar vi" har jag på. Vilka människor det finns. Skriker i luren för de hör så ...

Av A Boom - 12 juni 2009 20:40

LillPatton Vet inte Vad hon ska Säga och klämmer Sig i Tummen  för att Inte Börja Skratta och Servera BrutalterapiSvar som Inte går in i Skallen på Idioten Herr BlåLäpp ändå.   Herr BlåLäpp berättar  Uppspelt om Sina  Dambesök to Be. Herr BlåLäpp ska...

Av A Boom - 12 juni 2009 13:23

Liksom? Inga roliga är inne.Själv på kontoret med The Brutusar. Vill dra. Får antagligen inte det i tid. För några inte kan hålla schemat.   I dont wanna be here...         ...

Ovido - Quiz & Flashcards