Direktlänk till inlägg 15 maj 2009

Mat & Lat

Av A Boom - 15 maj 2009 21:05

Är visst väldigt trött. Somna i soffan vid 18 och sov allt för länge. Skönt var det. I morgon ska jag träffa Ingenjören. Ska dricka alkohol för första gången som rökfri. Spännande och se hur det går. Ska sitta med låtsasciggen i munnen hela kvällen, och se till att ampullerna är med i väskan. Ampullerna ser ut som heroinkapslar (med lite fantasi). Dessa ampuller innehåller nicotin, och jag har de senaste dagarna bara haft 1 ampull om dagen. Typ knappt något nicontin alls har jag dragit i mig. Ska nog bli bra det där med alkoholen i morgon.


 Hade behövt röja upp här hemma ikväll, för det ser ut som Jerusalems förstörelse. Men då man som jag är aningen lat, så blir det ofta att jag väljer att inte se eländet. Får röja upp med en spade här i morgon. Och försöka komma på vad jag ska handla hem till mitt tomma kylskåp. Brukar mest vara flytande föda där.


Ingenjören får nöja sig med det jag bjuder på som vickning och frulle.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av A Boom - 13 juni 2009 21:02

Bloggen kommer fo m idag på fortsätta på  http://brutalterapi.blogspot.com    Farväl och Tack. Och Välkommna dit!                                 ...

Av A Boom - 13 juni 2009 17:02

Varför det när jag städar alltid blir stökigare. Är bättre på annat helt enkelt.     ...

Av A Boom - 13 juni 2009 10:02

Att få sova och faktiskt vakna före klockan. Lovely. Regnar och kallt är det. Riktigt kallt t o m. Nice-   Radion är på och jag går och småflinar för mig själv. "Ring så spelar vi" har jag på. Vilka människor det finns. Skriker i luren för de hör så ...

Av A Boom - 12 juni 2009 20:40

LillPatton Vet inte Vad hon ska Säga och klämmer Sig i Tummen  för att Inte Börja Skratta och Servera BrutalterapiSvar som Inte går in i Skallen på Idioten Herr BlåLäpp ändå.   Herr BlåLäpp berättar  Uppspelt om Sina  Dambesök to Be. Herr BlåLäpp ska...

Av A Boom - 12 juni 2009 13:23

Liksom? Inga roliga är inne.Själv på kontoret med The Brutusar. Vill dra. Får antagligen inte det i tid. För några inte kan hålla schemat.   I dont wanna be here...         ...

Ovido - Quiz & Flashcards