Direktlänk till inlägg 17 maj 2009

Ungar

Av A Boom - 17 maj 2009 19:08

Är rara. Och söta. Men inte när de hysteriskt gråter och har anfall i flera timmar varje dag ute på gården där de äter med sin familj. Där jag bor är det en gård. Nästan alla har fönster mot gården. Det är två fastigheter som delar på en gård. Endast ett litet staket emellan. Denna speciella unge jag tänker på vrålar jämt. Om man bor vid en gård så EKAR allt man gör  nere på gården. Oerhört mycket.


Tyvärr äter denna unges familj ute på gården varje dag, från de att denna familj har bestämt sig för att våren har kommit. Föräldrarna sitter och har antagligen öronproppar  i öronen, de gör inget. De andra flyr fort från sina grillar då denna familj är ute. Ibland har denna familj med sig en annan familj. De har ungar som leker som vanliga barn. Och de försöker febrilt få den hysteriska ungen att vara tyst..


jag gillar faktiskt ungar, har en liten på 2 Bast i släkten, som jag tycker är störtskön. Vi för ett jädra liv då vi leker. Men HALLÅ..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av A Boom - 13 juni 2009 21:02

Bloggen kommer fo m idag på fortsätta på  http://brutalterapi.blogspot.com    Farväl och Tack. Och Välkommna dit!                                 ...

Av A Boom - 13 juni 2009 17:02

Varför det när jag städar alltid blir stökigare. Är bättre på annat helt enkelt.     ...

Av A Boom - 13 juni 2009 10:02

Att få sova och faktiskt vakna före klockan. Lovely. Regnar och kallt är det. Riktigt kallt t o m. Nice-   Radion är på och jag går och småflinar för mig själv. "Ring så spelar vi" har jag på. Vilka människor det finns. Skriker i luren för de hör så ...

Av A Boom - 12 juni 2009 20:40

LillPatton Vet inte Vad hon ska Säga och klämmer Sig i Tummen  för att Inte Börja Skratta och Servera BrutalterapiSvar som Inte går in i Skallen på Idioten Herr BlåLäpp ändå.   Herr BlåLäpp berättar  Uppspelt om Sina  Dambesök to Be. Herr BlåLäpp ska...

Av A Boom - 12 juni 2009 13:23

Liksom? Inga roliga är inne.Själv på kontoret med The Brutusar. Vill dra. Får antagligen inte det i tid. För några inte kan hålla schemat.   I dont wanna be here...         ...

Ovido - Quiz & Flashcards