Alla inlägg den 4 juni 2009

Av A Boom - 4 juni 2009 20:45

Är i stan. Han hör jag  live för fulla muggar just nu. Trots att jag är inne i min lya. En klar fördel att bo centralt när musikanter som han är på besök. Det svänger!


 Mycket stilig karl. Fast nu är han lite för gammal för mig. Men SOM han såg ut på 80 talet. Mmmmmm...


Hade faktiskt en suck på en billig biljett dit, men för tusan, det ösregnar här i stan. Lite bekväm är man allt.



 



Av A Boom - 4 juni 2009 18:50

Jag är helt slut. Finns en man på jobbet som triggar igång alla mina UrmänniskoInstinkter. Och har så gjort under en längre tid. Behöver klubba ner han och få det hela överstökat. Han och jag har talats vid flera gånger idag av någon anledning, så jag har fått behärska mig.


Vi var ensamma i ett rum. Inte bra.  Har livlig fantasi. Hitintills har vi varit runt folk då vi talat med varandra. Då kommer ord  ur våra munnar, men bägge två läser mest av den andres kroppsspråk, och blickarna. And likes it. A lot.


Samtalen idag, i rummet, så halvlåg han ner i sin stol men händerna bakom skallen sin och benen spretandes. Jag  kände svettpärlor trilla ner bakom öronen på mig där jag stod framför. Impulsen att säga " Ursäkta mig, men nu måste jag våldföra mig på dig"...  lyckades jag kontrollera.


Så här kan man inte ha det.











Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards