Alla inlägg den 5 juni 2009

Av A Boom - 5 juni 2009 22:09

Det är då inte helt fel att ha dumburken av. Här lästes det skvallertidningar. I en kvart ungefär. Sen slockna jag. Som en gammal kärring på soffan.


Vakna till av Bruce och hans musikanter för ett tag sen. RocknRoll....


Dags för bingen. Har kastat ett getöga på  TVhelvetet, men för mina nervers skull närmar jag mig den i morgon.





Av A Boom - 5 juni 2009 18:40

Ser man på. Så står det på Tv:n. "Ingen signal". Har febrilt försökt att göra som den Tekniskt Ansvarige instruerat mig att göra, via sms, men det går inte. Jag hatar sånt här så jag har stängt av skiten och gett upp.


Annars kommer jag skicka tv: n eller något annat in rätt in i väggen. Sånt tålamod har jag med sånt här. Nada. Zipp, Njet. Det hela får vänta tills Tekniskt Ansvarige slutat jobba, då får han komma hit och ordna till det. Har för mig han jobbar hela helgen bara. Suck.


Blir bra det här ändå, jag är helt slut nämligen. De senaste dagarna har jag faktiskt hört mina väckarklockor, t o m vaknat efter att den första gått igång. Men, jag har legat kvar i min säng på ren trots. Har inte förstått att denna vecka har gått så sakta och nästan barnsligt vägrat ta mig ur sängen. Har velat skolka helt enkelt.


Kommer att knoppa in tidigt, och får tillbringa aftonen med att läsa mina skvallertidningar. Älskar skvallertidningar. Synd de inte är så på hugget som de utländska skvallertidningarna.


 Får väl städa hela lyan i helgen helt enkelt. Och dricka Rosé medans jag gör det. Eller en god drink med massa is. Har ju frysen på nu.








Av A Boom - 5 juni 2009 15:07

När jag var hos frissa häromdagen och fick kalufsen ansad, så gjorde hon slingor. Frissan bestämmer helt fritt över mitt hår. Jag kommer dit på avtalad tid och gör som jag blir tillsagd. Jag har nu massa slingor i håret och är stilig värre.


Dock har jag märkt att mitt IQ blivit sämre. Faktiskt. Jag må vara disträ i vanliga fall, men detta är ju jobbigt.





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards